Menu Close Menu
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

روابط عمومی کاردان و موفق موتور پیشران یک سازمان است

روابط عمومی کاردان و موفق موتور پیشران یک سازمان است

آزنا آنلاین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روابط عمومی اساس توسعه و لازمه موفقیت در ارتباطات و موتور پیشران یک سازمان است. حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه ای با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات ، به نقش بی‌بدیل روابط عمومی در ارتقای بصیرت در جامعه اشاره و اظهار کرد: فعالان عرصه روابط عمومی با تعهد و پشتکار خود، نور امید و آگاهی را در دل‌ها روشن نگه می دارند. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نقش آموزش و به روزآمدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در ارتباطات موثر درون سازمانی و برون سازمانی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی حرفه ای باید با آموزش مستمربه عنوان کلید توسعه، نیروهایی به روز و کارآمد در ادارات و مجموعه ها باشد. حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: اگر بخواهیم با عملکرد روابط عمومی بر مخاطبان اثرگذار باشیم، باید با دانش روابط عمومی، تکنیک های ارتباط با رسانه ها، روابط عمومی الکترونیک و مخاطب شناسی آشنا باشیم. عضو شورای فرهنگ عمومی استان استان اردبیل به گسترش فعالیت شبکه های اجتماعی در جهان و نقش آنان در شکل گیری افکارعمومی و ورود روابط عمومی ها به این عرصه اشاره کرد و افزود: شبکه های اجتماعی یا به عبارتی "شکل­ گیری افکارعمومی با یک کلیک" عامل مهم در سهولت گسترش ارتباط موثر ادارات با مردم در شبکه­ های اجتماعی بوده و روابط عمومی ها باید از شبکه های اجتماعی متناسب با برنامه های خود بهره برداری کنند. مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزد: روابط عمومی تبلیغات اسلامی مسئولیت مهمی در پیشبرد اهداف متعالی این اداره کل داشته و با فعالیت شایسته در حوزه ارتباطات، تبیین اهداف سازمانی و تعامل با خبرگزاری ها در بین استان های برتر کشور قرار داد.

اشتراک گذاری
ثبت دیدگـاه
Captcha
دیدگاه های کاربران