Menu Close Menu
برنامه اندروید

توییتر آسیب‌ پذیری امنیتی خود را برای کاربران اندروید برطرف کرد

توییتر آسیب‌ پذیری امنیتی خود را برای کاربران اندروید برطرف کرد

توییتر در به‌روزرسانی جدید آسیب‌پذیری امنیتی را برای کاربران اندروید برطرف کرده است.

در به‌روزرسانی جدید توییتر برای کاربران اندروید، آسیب‌پذیری امنیتی برطرف شده است؛ آسیب‌پذیری‌ای که اجازه می‌داد اطلاعات خصوصی حساب کاربران مانند ارسال توییت‌ها و ارسال پیام‌ها کنترل شود. به‌گفته‌ی توییتر، استفاده از این اشکال امنیتی فرایند پیچیده‌ی درج کد مخرب در بخش‌های ذخیره‌سازی برنامه را شامل می‌شد که فقط به نسخه‌ی اندروید محدود بود. این آسیب‌پذیری ممکن بود به هکرها اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی شخص و توییت‌های محافظت‌شده را بدهد.

به‌گفته‌ی توییتر، هنوز گزارش و شواهدی از سودجویی‌ها در برنامه‌ی توییتر کاربران اندروید دیده نشده است؛ بنابراین، این به‌روزرسانی و رفع آسیب‌پذیری مذکور برای احتیاط و اطمینان بیشتر بوده است. توییتر با کاربرانی در ارتباط خواهد بود که فکر می‌کنند ممکن است درمعرض این آسیب قرار گرفته باشند و دستورالعمل‌هایی برای حفاظت از حساب‌های این کاربران ارائه خواهد کرد. نکته‌ی جالب این است که این آسیب‌پذیری برای کاربران iOS وجود ندارد و بر این کاربران تأثیر نمی‌گذارد.

Twitter

شایان ذکر است اگر توییتر متوجه شود حساب‌های کاربری درمعرض خطر قرار گرفته‌اند، پیامی برای کاربران ارسال خواهد کرد و در این پیام، از آن‌ها می‌خواهد در اسرع وقت دستورالعمل‌های ارائه‌شده را دنبال کنند. البته قبل از هرچیز فراموش نکنید توییتر خود را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کنید. این کار ازطریق گوگل پلی امکان‌پذیر خواهد بود. اگر بابت امنیت حساب کاربری خود نگران‌اید، می‌توانید با توییتر تماس بگیرید.

اشتراک گذاری
ثبت دیدگـاه
Captcha
دیدگاه های کاربران